Prospi se k lepšímu zítřku

Spánek je základem pro přeměnu postavy, prevenci nemocí, dobrou náladu během dne. Ale je to ta poslední věc na seznamu, kterou se snažíme zlepšit. Přednáška se bude dělit na dvě části – teorii a praxi. Po každé části bude prostor na otázky. Jediným cílem přednášky je docílení, jak opět spát jako miminko. Prospi se k lepšímu zítřku je tu pro tebe. 

Program přednášky

  • Spánek – jeho fáze, cykly a proč chtít spát jako princezna
  • Melatonin – spánkový hormon, k čemu ho potřebujeme
  • Cirkadianní rytmus – jak se naše tělo připravuje na spánek a jak mu to nekazit
  • Světlo – efekt světla na cirkadianní rytmus a na tělo celkově, v hlavní roli modré spektrum (umělé osvětlení z žárovek, mobilů i počítačů)
  • Omezení modrého světla a využití přírodního světla
  • Cirkadianní stravování
  • Další hacky jako je pohyb, chlad nebo aktivace parasympatiku

Co si z přednášky odneseš?

  • Proč a Jak resetovat svůj Cirkadianní rytmus
  • Jak se stravovat, sportovat a pracovat s ohledem k Cirkadiannímu rytmu
  • Proč, jak a kdy omezit modré a zelené spektrum světla
  • Jak se vyrovnat s pozdním příchodem domů (z párty), abys ten samý den mohl/a ještě plně fungovat
  • Jak využít chlad, světlo nebo aktivaci sympatiku/parasympatiku pro lepší spánek i lepší den
  • Jak podpořit tvorbu melatoninu (spánkový hormon)

Jaké jsou termíny a jejich cena?

Kde se událost koná?

Kdo bude přednášet?

Michal Kosina